niedziela, 11 października 2015

LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Samanthę i Alex Rover. Jest to moja ostatnia nominacja na tym blogu przed rozdziałem dwudziestym i epilogiem i NA PEWNO ostatnia w mojej karierze blogerskiej, bo już nie będę ich przyjmować. LBA było fajną sprawą na początku, ale teraz już mnie nie kręci "udzielanie wywiadów". Jestem mimo to wdzięczna dziewczynom. To miłe, że o mnie pomyślały.

SAMANTHA:

1. Skąd pomysł na tworzenie bloga?
Tak szczerze to nie było pomysłu. Wpadł mi przypadkiem, uzupełniony o szczegóły w międzyczasie – gdy już miałam napisany prolog ;D
2. Ulubiony film/książka?
Nie mam. Ale jeśli mam się zastanowić to chyba cykl ‘Baśniobór’ Brandona Mulla mocno zapadł mi w sercu oraz oczywiście cała seria ‘Pamiętnika Księżniczki Meg Cabot i inne książki tej pani, m.in. Top modelka, Kłamczucha w opałach, Magiczny pech, Jeszcze mnie polubicie, Liceum Avalon, Dziewczyna Ameryki. Nie mam ulubionej. Mogłabym wymieniać w nieskończoność autorki. Np.ulubioną książką autorstwa Colleen Hoover jest ‘Szukając kopciuszka’, a Abbi Glines ‘Gr
3.  Jakie masz hobby?
Czytanie książek, słuchanie muzyki, pisanie. Ostatnio też nałogowo gadam o swoim crushu i od jakiegoś roku śmieję się na lekcjach z bff tak głośno, że ludziom w uszach dźwięczy mój śmiech już długo po fakcie – jak raz usłyszałam xd
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego, co mi się spodoba ;D
5. Byłaś kiedyś zakochana?
Serca nigdy do końca nie da się wyleczyć z miłości do jakieś osoby - jeśli się ją kochało nawet tylko chwilę czy ze względu na jakiś czynnik, który sprawił, e była atrakcyjna w naszych oczach; nie tylko z wyglądu. Byłam mocno zauroczona, jeśli można tak nazwać to, co czułam za każdym razem, gdy ‘ktoś wpadł mi w oko’. Zazwyczaj w tych chłopakach podobał mi się wygląd, nie charakter i sposób bycia. Ostatnio znów tego doświadczyłam. Podobał mi się jego wygląd, uśmiech; nigdy jednak nie zamieniłam z nim ani jednego słowa, więc nie mogłam . Mam szczęście, że chłopak wyjechał na studia, bo i tak trudno mi go widywać w każdą niedzielę. 
Miłość potrafi ranić...
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Scooby Doo. Mam teraz na łóżku taką pościel, bo jak ją zobaczyłam w sklepie to zaczęłam się drzeć: „MAMOOOOO! POŚCIEL SCOOBY DOO! KUP MI, PROOOOOOOSZĘ!!!”
Typowe zachowanie prawie szesnastoletniej dziewczyny…
8.       Kim chcesz zostać w przyszłości?
Mam kilka planów. Zobaczę, który wypali ;)
9. Jeśli mogłabyś teraz kogoś przytulić, kto by to był?
Moja mama. Idę ją przytulić. Zaraz wracam!
10. Gdyby można było posiąść magiczną moc, co chciałabyś móc robić?
*naprzytulała się już na śmierć*
Chciałabym dawać  ludziom szczęście. I może choć to egoistyczne to zaczęłabym od siebie.
11. Masz/Chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak to jaki i gdzie?
Kiedyś się zastanawiałam nad tą perspektywą, ale jak dla mnie to poważny temat, bo tatuaż to znak na skórze na całe życie. Jeśli bym sobie jakiś zrobiła to najpierw zastanowiłabym się milion razy nad tym, co chciałabym posiadać na skórze: rysunek, znak czy jakieś słowo; może cytat. To trudne jak na tę chwilę.

ALEX ROVER:

1. Czy zdarzyło ci się coś, co było złe, ale przyniosło wspaniałe rzeczy? Jak tak, to co?
Powiem jedno: MOJA PRZYJACIÓŁKA TO ISTNY DIABEŁ W PRZEBRANIU.
2. Ile lat mają twoi rodzice? 
Haha, wolę nie mówić. Pewnie wiekowe dinozaury by się zawstydziły *śmieje się z głupiego żartu*
3. Jeśli zerwałaś już z pierwszym chłopakiem, to jak? 
Nie miałam chłopaka. (Choć jeden uważa inaczej xDD)
4. Co byś zrobiła, jakbyś obudziła się rano, a Rezi stałby nad twoim łóżkiem z tacą ze śniadankiem?
Zapytałabym: "A gdzie Kampi?"
5. Co powiesz, kiedy ktoś zapyta się ciebie, czy byś się z nim umówiła (nie znasz gościa i widać, że robi sobie z ciebie jaja)
Powiedziałabym: "Możemy się umówić u twojego psychiatry". 
6. Jakbyś mogła przemalować pokój, to na jaki kolor?
Mam jasnożółte ściany do połowy, a potem do połowy bordową tapetę z "fakturą" i między nimi taką taśmę dekoracyjną we wzory z żółtym i bordowym, co mi się bardzo podoba, choć czasem nudzi. 
7. Jaki wynalazek, którego jeszcze nie ma, uprościłby ci życie?
Własny służący XDDD
8. Samobójcy - tchórze czy potrzebujący?
Ponoć trzeba wiele odwagi, by skończyć coś co może wydawać się bez sensu. To trudne zarówno dla samobójców jak i ich rodzin. Są jednocześnie tchórzami i potrzebującymi. Niektórzy popełniają samobójstwo z powodu miłości, inni z powodu bankructwa czy innej egoistycznej pobudki, która sprawia, że nie widzą dla siebie miejsca na świecie. Robią to, bo tracą; tracą siebie, innych ludzi, inne rzeczy. Stephenie Meyer napisała w Zmierzchu: "Śmierć jest łatwa, prosta, życie jest trudniejsze". Łatwiej jest powiedzieć, że ma się dość i umrzeć, bo taka droga jest łatwa, nie niesie za sobą dalekiego ryzyka dla nas samych. Życie zaś sprawia nam ból; uzależnia od uczuć; kładzie kłody pod nogi. Niektórzy mają dobre karty, innym trafiają się gorsze. Ludzie rodzą się różni; bogaci i biedny, chudzi i grubi, piękni i brzydcy. Każdy jest inny, a nasze decyzje kształtują naszą drogę. Niektórzy po prostu nie umieją grać w grę, którą 
9. Film, na który czekałaś z utęsknieniem i okazał się być klapą? 
Mam zastrzeżenia do więcej niż jednego filmu i nie tylko z tego roku, więc by się zeszło XDD
10. Co byś zrobiła, gdyby "pękły w tobie wszystkie struny"?
To dla mnie troche niemożliwe. Zawsze mam przy sobie kogoś kto pomaga mi te struny reperować. 

11. Jak zapowiada się ten rok szkolny? 
Na razie dobrze. Sama czwórki i piątki. No i złamane serce, ale próbuję zapomnieć. 

Dziękuję za przeczytanie. Ja nie nominuję nikogo, choć kilka osób by zasłużyło :D

3 komentarze:

  1. Fenomenalne odpowiedzi :) A najlepsza z randką u psychiatry xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bedzie dostępny rozdział kilejny i epilog bo są w spisie treści ale nie są dostępne :(? A ja uwielbiam twojego bloga + można jakiś kontakt z tobą mieć np tt?

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.