niedziela, 6 września 2015

Zawieszam

Tak jak w tytule. Nie mam dostępu do internetu, a nauczyciele już się za nas "wzięli". Mam tyle lekcji, dodatkowych zajęć do testów gimnazjalnych i innych rzeczy, że po prosu nie daję rady. I nie mm kompletnie pomysłów i ochoty pisać. Obecnie blog zawieszony, nie wiem, co będzie dalej. Dziękuję za wszystko i mam nadzieję, że radzicie sobie w szkole lepiej niż ja. Blog zawieszony, bo brak internetu i brak weny = brak rozdziału. Dziękuję za obserwatorów, wyświetlenia i komentarze. Tacy czytelnicy to zaszczyt. Wiem, że kiedy wrócę pewnie nikt nie będzie już czekał, ale cóż. Takie jest życie. Informuję też, że nie będzie mnie można nigdzie złapać. Chyba, że przypadkiem będę mieć internet i na Trust me rozdział wstawię :) Niestety gg, twitter i inne środki kontaktu odpadają. Jestem odcięta od internetu. Na Trust me wstawię dziś rozdział, bo napisałam i ci który się spodziewali przełomu, dostaną go. Tutaj na razie nic nie mam. (klik)
Wybaczcie...

Bez odbioru, Tinsley

5 komentarzy:

  1. Ja poczekam:)
    Rozumiem cię i wiem jak to jest.
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie :* dasz rade :)
    trzymam za cb kciuki :) :D
    Bądź dobrej myśli :D
    Nie dziw się , że masz tylu czytelników :)
    bo to jak piszesz jest świetne :D :*
    Oczywiście będę czekać na kolejny rozdział :* (ja się z tąt nigdzie nie ruszam hah :D)
    No Trust me już przeczytałam skomentowałam :* :* hah Mega rozdział :* :D hah :)
    Takze ten :) powodzenia i do napisania mam nadzieję :* :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... Niestety wiem co to brak czasu. Trzecia klasa jest straszna :/ trzymam kciuki, bo egzaminy to jednak trzeba jakoś napisać ;)
    Poczekam, pewnie jak większość Twoich czytelników. Jesteśmy z Tobą dziewczyno :)
    Trzymaj się i mam nadzieję, że jeszcze wrócisz ;)
    Pozdrawiam
    Kate xXx

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem :)
    Życzę powodzenia w szkole.
    I będę czekać na next.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już napisałam, zabiję cię jak nie wrócisz :D Gdzie i jak żyjesz bez internetu? Tak się da? :P

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.