sobota, 9 maja 2015

#NowyBlog

Hejcia smerfiki! Niedawno przedyskutowałyśmy sprawę z Pinki i pomyślałyśmy, że wrócimy do wspólnego pisania. Tak właśnie powstał nasz nowy blog. Miał to być solowy blog Pinki, ale postanowiła dokończyć poprzednią historię a mnie spodobało się to jak chciałaby go poprowadzić i oto tak powstał nasz wspólny blog. Jest już prolog, gotowe są zakładki oraz szablon od Eveline Dee, który Pinki zamówiła na WT. Mamy nadzieję, że będziecie się dodawać do obserwatorów i komentować prolog. To bardzo motywuje.



Także zapraszam :)
Dodajemy się do bohaterów i komentujemy smerfiki :3 
Im nas więcej tym weselej xD

3 komentarze:

  1. Już dodałam blog do obserwowanych :)
    Prolog mi się spodobał :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły tutaj: http://youlovewhoyoulove.blogspot.com/2015/05/lba.html

      Usuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.