sobota, 16 maja 2015

Notka

Cześć smerfy :3 Miałam dodać rozdział jutro, ale w tym tygodniu byłam troszeczkę zalatana... Miałam z klaą projekt, który oczywiście zaliczyłam na 5, bo jakby inaczej xD Multum kartkówek, klasówek a ponadto cały tydzień ktoś, cos ode mnie chciał, więc rozdział jak miał 2 strony, tak dalej ma tylko tyle :( Ale nie będę się nad tym użalać. Wstawiłam tylko w tym tygodniu rozdział na Illusion, bo był już napisany wcześniej, ale nic poza tym xd Jest coraz cieplej, we wtorek zebranie i już proponowane wystawili... Jeny, ale ten czas szybko leci! Nim się obejrzałam jest już sobota, weekendzik :D Ale niestety nie dane mi jest odpocząć :( Dziś urodziny, mojej koleżanki na które się wybieram, nocka u niej z dziewczynami a jutro wyjazd do cioci i czytanie "Kamienie na szaniec" w każdym możliwym miejscu byleby przeczytać do poniedziałku xD (całkiem zapomniałam, że lekturka w poniedziałek). Posty dodaję rzadko i wy tak czekacie na Raurę, ale niestety jestem człowiekiem a nie robotem i nie daję już rady w takim tempie :( Na rozdział 12 poczekać musicie do następnego tygodnia, być może weekendu, przepraszam. Zapraszam za to na Illusion gdzie dodałyśmy z Pinks rozdział 1! :) Komentujcie i obserwujcie kochani! :) Do zobaczenia wkrótce.


~Tinsley

Ps. Odpowiem na LBA w wolnym czasie, dziękuję Wiki :)

2 komentarze:

  1. Złóż koleżance ode mnie najlepsze życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 5 :)
    Ja w poniedziałek mam prezentację z angielskiego, więc trzymaj za mnie kciuki.
    W najgorszym wypadku odcisnę pani na twarzy klif z plakatu ;)
    Czekam na rozdział i odpowiedź na LBA :)
    Pozdrawiam <3
    Pozdrowionka od Rikeroholic :)
    Życzy udanego czytania "Kamieni na szaniec" (bardzo lubi tą książkę) :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.