środa, 20 maja 2015

#LBA + Spoiler

Witajcie kochani :) To jeszcze nie rozdział a LBA i spoiler tego co będzie nas czekać w następnym rozdziale. Jeszcze nie skończyłam go pisać, ale mam już 4 strony worda, które muszę jeszcze przejrzeć i dopisać tam coś xD Nie wiem jak zareagujecie na to co się tam pojawi, ale mam nadzieję, że całkiem pozytywne :) Już niebawem dobijemy do 40000 wyświetleń i jest mi niezmiernie miło, że jednak ktoś to czyta. Tak często was wodziłam za nos i obiecywałam rozdziały a wy wciąż wiernie tu trwacie a nawet dowiedziałam się, że czyta mnie więcej osób niż tych 60 obserwatorów :) Szkoda, że nie każdy komentuje, ale miło mi, że chociaż ktoś to czyta. Nie zanudzam. 

LBA a potem spoiler... 

LBA

Zostałam nominowana do po raz kolejny do LBA przez Wiki R5er :) Bardzo dziękuję! Blog Wiki (klik)

Jeśli R5 będzie grało koncert w Polsce pojedziesz na ich koncert?
Na pierwszym nie byłam chociaż do Proximy nie mam tak daleko, ale byłam chora i mama nie chciała mnie puścić :c Ale jeśli znów zagrają w Polsce to jeśli nie będzie to jazda na sam koniec kraju to z wielką przyjemnością :)

Co myślisz o prawdopodobnym związku Rossa i Courtney?
Że jest prawdziwy. Że są ze sobą, ale myślę, że zbyt pochopnie tak szybko weszli ze sobą w związek. Powinni poczekać, poznać się lepiej. Nie mam im tego za złe i nie zamierzam potępiać, bo zbyt długo Ross był sam (lub zbyt długo ukrywał swoje związki) i zbyt mocno zależy mi by był szczęśliwy by potępiać go, wyzywać Courtney i życzyć jej śmierci jak to słyszałam, że robią niektóre Raura Shippers… Kochani, wiem, rozumiem. Jesteśmy fanami Raury a nie Rourtney, ale bądźmy tolerancyjni. Takie coś bardzo boli i złości Rossa, bo chyba nikt by nie chciał by jego dziewczynę/chłopaka wyzywano od takich i nie takich ;) Ja wciąż mam nadzieję na coś więcej między Raurą, ale akceptuję tę sytuację i mam nadzieję, że wbrew pozorom Ross i panna Eaton będą ze sobą dłużej niż rok, który niektórzy im dają ^^

Jak myślisz, Riker wygra Dancing With The Stars?
Ma spore szanse ;) Zwłaszcza, że przeszedł do finału i za dwa ostatnie tańce Team Rallison dostali maximum, czyli 40 :) Oglądałam wszystkie tańce, które wraz z Alison Holker zatańczył do tego czasu i muszę powiedzieć, że po prostu się zakochałam w Piracie *.*

Jeśli w kinach pojawi się "R5: All Day, All Night" pójdziesz zobaczyć ten film mimo ceny?
Oczywiście, byleby tylko cena nie była wzięta z kosmosu i jeśli tylko pojawi się w Polsce ;)

Czekasz na nową płytę R5 "Sometime Last Night"?
Oczywiście :) Mam tylko „Louder”, bo Epek nie liczę, mam je tylko na telefonie :)

Co myślisz o shippowaniu często nie istniejących par?
Że być może kiedyś te nieistniejące pary zaistnieją :)

Wolisz pieczone nad ogniskiem czy grillowane jedzenie?
Ognisko *.*

Wolisz przedmioty ścisłe czy humanistyczne?
Jestem raczej humanistką :D Dobrze też radzę sobie z językami obcymi np. angielski, francuski, rosyjski ^^

Co myślisz o muzyce klasycznej?
Można jej czasem posłuchać, na przykład na muzyce pani często nam puszcza ;) A raz nawet moja korepetytorka nawet nam Vivaldiego puściła ;D Na pewno można się przy niej rozluźnić i skoncentrować ^.^

Kto z R5 jest twoim ulubieńcem?
Nie mam ulubieńca. Kocham wszystkich, ale chyba mogę troszkę wyróżnić Delly :)

Gdzie najbardziej lubisz wypoczywać (miejscowość i gdzie to jest np. nad morzem, w górach itd.)?
Gdańsk ;) Moja ciocia tam mieszka. Bardzo lubię do niej jeździć ;)


Ja nikogo nie nominuję :) Być może następnym razem ^^





SPOILER

No i oto spoiler :D
Mam nadzieję, że was zaciekawi


*
Jedyny mój problem nazywał się: Ross Lynch
*
-Wcale nie. To nie moja wina, że nie lubię historii.
*
-Nie będziemy ich budzić.
*
-Tak się zastanawiam czy dobrze zrobiłam przychodząc tu… 
*
-Szkoda tylko, że Ross się spóźni, bo zaczniemy bez niego.
*
Obok niego stoi kobieta. Wysoka, blond włosa. Poznaję ją.
*
-Serio, Rik? A widziałeś się w lustrze…?
*
-Wchodzimy? Chcę się zabawić a nie słuchać o utleniaczach – powiedział głos za moimi plecami.
*
-Nie, Umpa Loompa. Jasne, że ja.
*
Nienawidzę cię Rossie Lynchu. Nienawidzę z całego serca. 
W jednej chwili chcę wykrzyczeć zamiast tych słów inne. 
*
Mam ochotę zacząć krzyczeć nie, ale mój umysł myśli tak, moje serce bije na tak. 
Moje ciało chciało mówić to samo…
*
-Laura, dlaczego płaczesz?

~*~

Zaciekawieni? 
Jakieś pytania? 
Odpowie wam na nie rozdział 12 :* 
Już niebawem!
Pozdrawiam 
Tin xx


To zdjęcie *.*

4 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym spoilerem, bardzo.Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie powiem zaciekawiłaś mnie mocno tym spoilerem. Nie mogę się doczekań rozdziału. A w sprawie Ross'a i Courtney, myślę że ich związek nie będzie trwał długo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź na LBA :)
    Jeśli R5 przyjedzie na koncert do Gdańska możemy z Rikeroholic wprosić się do twojej cioci? ;)
    Byłam bardzo ciekawa, co będzie w rozdziale 12, ale teraz jestem jeszcze bardziej ;)
    Pozdrawiam i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szlag by Cię trafił z tymi mało mówiącymi spoilerami
    ROZDZIAŁ A NIE

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.