czwartek, 21 maja 2015

Notatejszyn

Hej! :) 

Moi kochani, zastanawiałam się nad przyszłością tego bloga. Ponad 40000 wyświetleń, mnóstwo komentarzy i 60 obserwatorów. Po zakończeniu Teacher chciałabym napisać jego kontynuację, na którą mam już pomysł, ale zastanawiam się czy ktokolwiek by czytał jeśli ją napiszę. Jeszcze nie jest mi do niej śpieszno. Pewnie gdzieś po wakacjach zmuszę się do refleksji na jego temat, bo gdzieś po wakacjach zbliżę się do końca lub wcześniej, ale tego nie wiem. Moje pytanie brzmi prosto: jeśli zakończę Teacher to czy jest sens pisać kontynuację perypetii naszej Raury? Odpowiadajcie w ankiecie :) Rozdział 12 jest aktualnie poprawiany i ukażę się w sobotę, około 18 :) Dziękuję i pozdrawiam. Jeśli ktoś nie może się na niego doczekać to szorujcie do poprzedniej notki z LBA i spoilerem by poczuć przedsmak dwunastki :) Mam nadzieję, że się spodoba i będziecie czekać na rozdział tak samo niecierpliwie jak ja :3

Bardzo dziękuję za przeczytanie tej notki i pozdrawiam, wasza Tinsley!

7 komentarzy:

  1. Czy jest chociaż jedna osoba, która nie chce kontynuacji tej wspaniałej historii?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST SENS
    A JAK GO NIE MA...
    NIE WAŻNE, SENS JEST.
    A teraz dawaj rozdział.
    Bo bul odczuwam na odstawieniu nawyków starych polegającyyy.
    Podpisano
    ~ Yoda

    Bylabys zla za chamska reklame???

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontynuacja dalszej historii?
    Pewnie!!! Oczywiście że tak.
    Nie mogę się doczekać soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kcem kontynuacjem!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że jest sens kontynuowania kontynuacji (trochę dziwnie to brzmi i chyba jest troszeczkę bez sensu, ALE! - co tam!).
    Czytałam już spojler i powiem Ci jedno.... mianowicie. Wstawiaj rozdział teraz, natychmiast! Ja już dłużej nie wytrzymam!!!!
    Ogólnie, wracając do tematu kontynuacji, to nie masz wyjścia. MUSISZ NAPISAĆ KONTYNUACJĘ. KTO BY JEJ NIE CHCIAŁ JA SIĘ PYTAM?!
    Chciałabym się również zapytać, when będzie kiss Raury?
    Czekam na to gryząc paznokietki ze zdenerwowania, a niedługo mam wesele (nie swoje oczywiście, chociaż...wszystko możliwe). Zdajesz sobie sprawę, że z powodu twojego talentu i tego bloga będę wyglądać jak czupiradło?!
    Poza tym już od kiedy dodałaś rozdział i powiedziałaś o okolicznościach kiss'a Rossiaczka i Lau, to ja sobie wyobrażam ciąg dalszy. Czy tylko ja tak mam? (Ah te bezsenne noce xd)
    Pozdrawiam, życzę weny i ślę buziaczki
    Mrs.Unihorse ^.^



    Ps. Czekam!
    Pps. Powstrzymam się od spamu. Muszę zajrzeć do zakładek.
    Ppps. Nie wiem czy wiesz, ale jestem leniem. Tak mi się nie chceeeeee..... xd
    Bay
    ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo razy użyłam słowa ,, kontynuacja''. I mówiąc ,, Bay'' miałam na myśli ,, JA TU JESZCZE WRÓCĘ! !!''

      Usuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.