poniedziałek, 1 lutego 2016

Zapraszam

Czas by zaprosić was tu:
 
 
I tutaj:
 

2 komentarze:

  1. Czytam i obserwuję już od dłuższego czasu, o czym doskonale wiesz :D więc czekam aż coś się w końcu pojawi, bo brakuje mi ciebie na bloggerze xD Nie mam czego czytać, to wróć do nas! Tęsknię za twoimi tekstami :)
    Pozdrawiam
    Kate xXx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Trust me prawie gotowy, a na WK już trzy opowiadania czekają, ale chcę drugą część poprzedniego wstawić zanim coś wstawię. Weny mi nie brakuje, ale wzrok mi się pogorszył bardziej i muszę uważać, więc staram się nie spędzać dużo przy komputerze czasu :)
      Wiem, Kasiu, moja stała czytelniczko. Postaram się coś w ferie wstawić, bo mi się zaczęły niedawno :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.