niedziela, 2 sierpnia 2015

Rok!

Cześć kochani. Tak, pamiętam, że mam urlop, ale po prostu nie mogłam przeoczyć tej daty. Dziś mija rok odkąd jestem na blogerze. Zaś wczoraj minęło dziesięć miesięcy bloga. Na te dziesięć nie przygotowałam, ale moje myśli płyną już ku rocznicy bloga :) Chciałam podziękować wszystkim, którzy znosili mnie przez ostatni rok. Dziesięć miesięcy, a dopiero szesnaście rozdziałów. Długo się zastanawiałam nad tym, czy to nie głupie. Hmm, ale cieszę się, że wciąż czytacie Teacher :) Wydaje mi się, że mój styl pisania nieco się poprawił, nieco :P Nikt nie powiedział, że w rok stanę się zawodowcem. Postanowiłam jednak dodać rozdział wcześniej, więc wyczekujcie mnie 7 sierpnia o 16.00 :) To piątek, więc większość pewnie będzie miała chwilkę, by wejść na bloga, a jeśli nie to przeczytacie później, blog nie ucieknie. Nie wiem, co jeszcze napisać. Po prostu nie chciałam omijać tej daty, bo rok na bloggerze to coś cudownego i dziękuję za to, że dajecie mi motywacje, by tu być. Ehh, cały czas stoję w miejscu, przy rozdziale dziewiętnastym, który jest w kompletnej rozsypce... Chyba trochę, co nieco pozmieniam, bo mi nie do końca pasuje. Jeszcze tylko dwudziesty i epilog... A potem druga część. Mam pomysły, mnóstwo. W mojej głowie jest już cała ta historia, ale gorzej z wykonaniem, w dodatku znów zostałam nominowana do TB (znów przez Delly :p). Rozdział niebawem, a tymczasem idę pisać na drugiego bloga, jak ktoś chętny to zapraszam - (klik).
Dziękuję za ten rok. Idę, bo wredny braciszek się za mną stęsknił :p Taa...

Edit: Z powodu zaistniałych problemów i potrzeby na poprawienie rozdziału pojawi się 8 sierpnia :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! Naprawdę mnie cieszy, że jesteś z nami już rok :* i jeszcze blog! gdybym nie usuwała AYWR też miałabym go już rok (w listopadzie) no ale... nie wytrwałam tyle xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana!
    Buziaki, wytrwaj nam kolejny rok!
    ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Ja w maju miałam rok na bloggerze, ale jakoś nie miałam czasu tego świętować ;)
    Świetnie, że rozdział niebawem się pojawi :)
    Pozdrowionka ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i wytrwałości w pisaniu życzę.
    Ja nawet nie wiem kiedy mi ten rok minął.
    Pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :D
    No mam nadzieję ,że jeszcze długoo zostaniesz na tym Blogu bo jest zaczepisty :D Naprawde to jak piszesz .. WCIĄGA ;) ;) ♥♡ Bardzo bardzo ale to bardzo polubiłam twoj blog ;) ;) Życze powidzenia w dalszym pisaniu ;) ;)
    Oczywiście wyczekuje nexta :D ...
    7 sierpnia ! Nadchidź szybciej ! ♥♥♡
    Dobra kończe ;)
    Do napisaniaa :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następny rozdział??? :) A tak wgl zrób taką scenkę gdzie Raura całuje się przy całej szkole prooooszę :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.