piątek, 17 lipca 2015

WAKACJE!

Tak, dobrze czytacie - wakacje, moje wakacje. Robię sobie wolne od bloggera. TB od Delly Lynch mnie prześladuje, ale bardziej prześladuje mnie to, że muszę odpocząć od Raury i tego bloga. Owszem, mam napisane na przód rozdziały, ale czuję się tak zniechęcona, że jeśli dalej tak pójdzie, to zamknę go (w sensie, że tego bloga). To nie tak, że znudziło mi się - piszę już wiele miesięcy i każda wystukana na klawiaturze literka niesie dla mnie radość i dumę z mojej pracy, ale ostatnio przestałam czuć... to coś. Presja. Tak mogę nazwać uczucie, które mnie cały czas gnębi. Musze powiedzieć, że już więcej na pewno nie będę się bawić w rzeczy typu TB... Nie dla mnie pisanie na określony temat. Jak one shot z nominacji dla Jacky Sparrow pisało mi się z dużą przyjemnością, tak one shot dla Pudla to istna tortura.
Teoretycznie miałam miesiąc, a one shot powinien tu być, ale kompletnie nie wiem jak mam go napisać. Czuję się jakby ktoś dyktował mi literkę po literce, a ja nie mogłabym odnaleźć jej na klawiaturze. Robię sobie wolne od pisania o Raurze. Nie wiem dokładnie, kiedy i czy na pewno wrócę na tego bloga, bo teraz kiedy zdobyłam aż 68 obserwatorów, prawie 52000 wyświetleń i 571 komentarzy czuję się bardzo dumna z siebie, ale to mnie przytłacza. To, że w dzień kiedy od jakiegoś czasu na blogu jest pustka bywa nawet 300 wyświetleń, a kiedy coś się tu dzieje tego jest ponad dwa razy tyle! Dziękuję za każdy komentarz - buźkę, kropeczkę, literkę czy inny znak, że ze mną byliście. Kocham tego bloga, kocham moich czytelników i jestem dumna z tego bloga i tego, że moja technika pisarska w ciągu praktycznie roku rozwinęła się tak znacznie. 1 sierpnia 2015 minie rok odkąd tu jestem. Zaczynałam jednak już w 2012 pisać do szuflady, a w lipcu 2014 pisałam rozdziały na innym blogu, pomagając. Piszę już tak długo, że znam położenie każdego guzika i mogę je wystukiwać z zamkniętymi oczami, a piszę czasem tak szybko, że żeby ciągłe stukanie klawiszy mnie nie denerwowało, muszę mieć słuchawki. Um, ty tyle. Głupio, nie na temat i bezbarwnie. Cóż, może nie oddałam w tej notce wszystkiego, co chciałam powiedzieć, ale im dłużej piszę, tym bardziej winna się czuję, a to sprawia, że jeszcze bardziej chcę zostawić dział fanfiction i zacząć inny etap: opowiadania własne. Kocham R5, jestem z nimi praktycznie już dwa lata i od tamtej pory wciąż są moimi idolami, ale chyba zbytnio podpisałam się pod kategorią Raura, niż pod R5. Nie ma już nic do dodania, bo notka zbyt chaotyczna, bym mogła sobie przypomnieć czy coś mam jeszcse do powiedzenia. W razie czego szybki kontakt można uzyskać pod nr gg: 53106113

Można mnie będzie znaleźć na Władcy Kartki, gdzie niedawno zamieściłam jak na razie ostatnie opowiadanie o Raurze, w wolnym czasie napiszę kolejne opowiadanie :) Jednak już raczej nie o tej parze.


Kocham,
Wasza Tinsley

Ps. Kto czytał "Następczyni" z serii "Rywalki" Kiery Cass? Ja po prostu umieram w trakcie czytania. Z książki na książkę selekcja jest ostrzejsza ;-; Córka Maxona i Americii ma charakterek xD I za dużo facetów do wyboru. Nawet się nie do końca połapała, co do którego czuje. Boże...

15 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że mojej Tin znudziła się Raura xD jakoś uwierzyć nie mogę, no ale każdy się zmienia. Przerwa od Raury dobrze ci zrobi, poukładasz swoje myśli i może zdecydujesz, w jakiej tematyce najlepiej się czujesz - Raura czy R5? Trzymam za ciebie kciuki z całego serca, twoja Kathleen Rosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uwierz, ty moja Drama Queen. Ja naprawdę sama nie wiem, czego chcę. Dorastanie to okropny proces :c
      Dziękuję bardzo :) Tego potrzebuję najbardziej - zaufania.
      Moja Kasiu :)

      Usuń
  2. Czytałam ostatnia część ''jedyna'' kobieto boskie <3 Tata mi kupił ;) najlepsza :D Będę tęsknić kochana :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ciebie.
    nie wiem jak długo
    ale będę czekała

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczynek kazdemu sie przyda, a Tobie zwlaszcza. Ja mialam pracowac nad czyms nowym, ale jak mam zaczac to trace cala energie, wiec jak na razie odpuszczam i tyle. Przyjdzie dzień, kiedy nam wszystkim sie zachce xd ;P
    Koncze juz ten bezsensowny komentarz, przepraszam za bledy ale jestem juz wykonczona nadrabianiem zaleglosci w czytaniu rozdzialow, notek i os'ów
    Pozdrawiam i czekam na powrót! :-)
    Dobranoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to jest takie dziwne. Każdy z nas rozumie, że musisz odpocząć, ale skoro masz NAPISANE rozdziały to czemu ich nie wstawisz? Jestem wielką fanką twojego bloga i sądziłam, że chociaż ty nie napiszesz posta zatytułowanego "WAKACJE". Wstaw coś jeszcze, nie mogę się doczekać. Jeśli uznasz ten komentarz za niewłaściwy, to po prostu go usuń. Ale... Ile zajmuje opublikowanie napisanego rozdziału?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wstawić rozdział, owszem. Ale jeśli czytelnicy szanują mnie tak jak ja ich... poczekają. Możesz uznać, że jest inaczej, ale gdybym chciała wcale nie musiałabym informować, o tym, że robię sobie wolne. Mogłabym milczeć aż do powrotu do szkoły. A jednak uszanowałam to, że czytelnicy czekają cierpliwie i mnie nie poganiają i chciałam się z wami podzielić tą informacją. Ten blog miał być przyjemnością. Miał... Nikt mi nie płaci za to, że piszę rozdziały. Moja zapłata za to to komentarze, szczere opinie. Rozumiem, że możesz mnie nie zrozumieć. Jeśli bardzo masz ochotę to zapraszam. Nie mam problemu. Mogę ci przesłać rozdział na pocztę. Udowodnić, ze jest napisany i, że nie kłamałam mówiąc, że są gotowe. Mam napisane: 15, 16, 17 i 18, ale praktycznie cały poprawiam, bo zrozumiałam, że pewną postać zaniedbałam. Mi nie robi róznicy czy rozdział zostanie dodany dziś czy za miesiąc, choć powinno, ale piszę dla tych R5er, które szanują mnie i moją pracę, bo jeśli ktoś jej nie szanuje, nie zatrzymuję go. Dziękuję ci mimo tego, że napisałaś anonimowy komentarz i nie ukrywając się za fasadą użyłaś cenzuralnych słów, by wyrazić swoje zdanie, ale ja naprawdę jestem tylko człowiekiem, mam 15 lat i chęć spędzenia wakacji w trochę inny sposób niż przy komputerze, wgapiając się kolejną godzinę w monitor... Mam nadzieję, że moja odpowiedź nieco naświetli sprawę z mojej strony. Szanuję was, więc proszę byście i wy mnie szanowali. A jeśli jesteś fanką mojego bloga to jakiś czas poczekasz, jeśli zależy ci na tym, tak jak mi, by ten blog trzymał poziom.
      Dziękuję, nie mam już nic do powiedzenia
      Tinsley xx

      Usuń
  6. Odpoczywaj, odpoczywaj... Od tego są wakacje ;)
    Ja będę czekać ;)
    Pozdrowionka ode mnie i Rikeroholic <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarbie, jestem na telefonie i czas bardzo mnie goni... Chciałabym napisać Ci tylko, że trzymam kciuki, abyś powróciła na tego bloga, pełna siły i weny do dalszego pisania - oczywiście tylko z przyjemności! Wypocznij i przemyśl wszystko - ja tu będę czekać! :)

    Na Boga! Kocham serie Rywalek i nie mogę doczekać się kupna Następczyni!!! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się głupio, bo mam napisane na liście, żeby kupić Rywalki, zamiast tego chcę Dary Anioła, Niezgodną i całą trylogię Igrzysk Śmierci. Chyba jako jedyna nie czytałam ani Rywalek, ani reszty xd
      Nie, ja chcę dostawać pieniądze za pisanie XD

      Usuń
    2. Kurde, a jak ci mówiłam, że masz komuś pokazać Hayden, to się śmiałas! XD

      Usuń
    3. Nie, nie pokażę, to zjebane jest XD

      Usuń
    4. Przepraszam za przekleństwo, ale musiałam xD

      Usuń
  8. pisz dalej tego bloga ale to bardzo chciałabym wiedzieć co dalej naprawdę
    PS. jak by ktoś mógł wejść na mojego bloga http://raurataniec.blogspot.com/ z góry dzięki :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.