sobota, 25 lipca 2015

Notka

Hej. Piszę, bo mam ważną sprawę. Głupio wyszło mi się wydaje, ale chyba należą wam się wyjaśnienia. Mandy Marano napisała mi w spamie: dlaczego nie ma rozdziału XIV i one shota. Dziękuję jej za czujność, bo sama wcześniej nie zauważyłam. Wydawało mi się, że publikowałam rozdział czternasty, ale gdy teraz patrzę w komentarze, to nie widzę żadnego, który by się odnosił do rozdziału czternastego "Stitches". Owszem, jest zalinkowany w spisie treści, ale go nie ma w notkach, więc nie można go przeczytać. Dodam go dziś, zamiast notki, żeby nie robić zamieszania. Jeśli ktoś chce, to w spisie treści już został zalinkowany. Co do one shota to było to TB od Delly, ale oczywiście nieskończone, a zamiast "zapisz" kliknęłam "opublikuj"... Tak, wiem. No cóż, może i pod rozdziałem czternastym nie będzie komentarzy, ale mam nauczkę, by sprawdzać takie rzeczy. Bardzo dziękuję Mandy Marano, że jako jedyna zwróciła mi uwagę na te oba fakty. Oczywiście rozdział 17 poleci do ciebie przedpremierowo, gdy już uwzględnię termin wysyłana. Wybaczcie kochani, ale ostatnio jestem strasznie zakręcona. Pamiętam, że był opublikowany, bo nawet pamiętam wasze komentarze, które prawie w całości odnosiły się do tego, że mapa, którą znalazła Laura będzie ważna. Huh jakoś przeżyję, bo nie ważne jest to, że nie ma komentarzy, a to, że wiem co sądzicie o tym co piszę i dziękuję za tak szybko rosnącą liczbę odwiedzi na blogu. Wymiatacie kochani!

Miłych wakacji, dziękuję :)

LINK DO ROZDZIAŁU ----> (klik)

3 komentarze:

  1. Proszę bardzo.Chciałam przeczytać bloga od początku i czytam,czytam i nagle patrzę że nie ma 14 rozdziału.Od razu poinformowałam cię.
    Cieszę się,że dostane 17 rozdział przedpremierowo.Jestem strasznie ciekawa tego co się wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zauważyłam, bo w ostatnim czasie w ogóle nie zerkam do internetu. Jak już mogłaś zauważyć, nadrabiam komentarze, których nie napisałam... i to na telefonie, gdzie jest mi baaaardzo niewygodnie...
    Mam nadzieję, że się nie gniewasz? :((

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.