piątek, 1 maja 2015

Ogłoszenia

Witam z powrotem! Nie było mnie tu około miesiąca. Trochę się u mnie podziało. Nie no... Muszę się wam pochwalić! Zaliczyłam fizykę i mam 4 na semestr!!! Tak bardzo się cieszę. Dowiedziałam się raptem wczoraj i ciągle jeszcze jestem nieprzytomna za szczęścia. Ale nie będę tu o tym teraz pisać. Chciałam tylko napisać wam, bo trafiło się kilka bardzo uprzejmych blogerek, które się tym zainteresowały i życzyły mi szczęścia. Widzicie jaką moc mają ludzkie słowa? Ogromną. Strasznie wam dziękuję kochane :)

A teraz troszkę mojej teorii.
Mam dla was kilka ogłoszeń:


Ogłoszenie nr 1
WRACAM. Nie mogłam się normalnie powstrzymać, żeby się z wami tą informacją nie podzielić. Rozdział 11 jest napisany. Tylko czeka, żeby go opublikować! :) Za rozdział 12 jeszcze się nie wzięłam, ale mam już pomysł na niego :D Miejmy nadzieję, że pani wena będzie mnie częściej odwiedzać :)

Ogłoszenie nr 2
Od tej chwili uroczyście obiecuję, że nie będę określać kiedy będzie następny rozdział a później nie dotrzymywać obietnicy. Będę się jak najbardziej starać wywiązywać z obietnic, ale wciąż trwa rok szkolny i nauczyciele ciągle jeszcze fiksują. 5 sprawdzianów w ciągu tygodnia. What's the fuck?! Ich logika mnie rozwala xD Ale jednocześnie mam ochotę puścić tę budę z dymem ;-; Kto jest ze mną?

Ogłoszenie nr 3 
Dla waszej wiadomości kochani jeszcze już na sto osiem koma dziewięć procent pewna kiedy wydarzy się ta oczekiwana chwilia - czyli kiss Raury. Według ankiety mają się kissnąć podczas korepetycji, ale szykuje się jeszcze jedna, zboczona niespodzianka... Wszyscy wiemy o co chodzi xD

To wszystko. Wstawię rozdział po weekendzie majowym :) Miłego wypoczynku - jeszcze przez te dwa dni. Mam przyjemność zaprosić was na bloga Pinki - Illusion Love. Powiedźmy, że moja mała królowa ma u mnie chody i postanowiłam trochę ją zareklamować :) Także wbijamy:


To wszystko. 
Zobaczymy się przy rozdzialiku :)
Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Wszyscy wracajo! Mój boże xD nudno było bez ciebie na bloggerze, wiesz? No i bez Pinki też. Jestem z ciebie dumna, Tin, ja mam dwa z fizy xD SZCZYT MYCH MOŻLIWOŚCI
    No i każdego będę zasypywać tymże linkiem:
    Http://all-i-have-ff.blogspot.com/
    Zaaaapraaaaszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spalmy te bude! Im nas więcej tym weselej, tym szybciej szkola spłonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie że wracasz.Nie mogę się doczekać nowego rozdziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że wróciłaś :)
    Ja przed majówką miałam pełno rozdziałów (w tym jeden w moje urodziny)...
    U mnie z fizyką tak sobie, ale mam zamiar podnieść sobie ocenę pracą klasową.
    Też bym chciała spalić moją szkołę ;) To którą pierwszą? ;)
    Pozdrawiam, życzę weny, zapraszam na You Love Who You Love (30.04. był pierwszy rozdział) i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy ponownie!
    Cieszę się, że wróciłaś.
    Gratuluję tej 4 :)
    Czekam na nowy rozdział i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. You made my day!
    Same dobre informacje, ale super!
    Cieszę się, że zdałaś fizykę, trzymałam kciuki, ale jeszcze bardziej się cieszę, że wena wróciła! :D
    A więc czekam na rozdział ;)
    Chętnie rozwalę z Tobą szkołę, nie ma sprawy xD

    OdpowiedzUsuń
  7. TAAAAAAAAAAAAAAAAK
    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKTAAAAAAAAK
    TAATTAKKK
    SGDFJSLGHAG
    NARESZCIE
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
    WOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
    GRATULACJE Z POWODU FIZYKI!
    UDAŁO SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAA
    PRZEPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.