poniedziałek, 30 marca 2015

LBA!!! + NOTKA!

PRZECZYTAJ NOTKĘ POD NOMINACJAMI

Witajcie kochani :) Mimo tego, że blog wciąż jest zawieszony to dwie cudownie blogerki nominowały mnie do LBA. Mowa tu o Rikeroholic i Wiki R5er :) Bardzo dziękuję. Minęły już od tego ponad dwa, prawie tygodnie xd Ale nie miałam czasu i siły xd Szkoła to zło. Najpierw LBA a potem opowiem wam trochę o moich planach względem tego bloga. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje, na które krótko mówiąc nie zasłużyłam :*



Rikeroholic:



Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato ;3
Wolisz książki czy ich ekranizacje filmowe?
Książki ^-^
Stresujesz się kiedy musisz wystąpić publicznie?
Boże… Trzęsą mi się kolana, ręce drżą… Boję się jak nie wiem co.
Należysz/należałaś raczej do dobrych czy słabych uczniów?
Raczej do dobrych :D (raczej)
Wolisz blondynów czy brunetów?
Brunetów ^-^
Gdybyś miała wybór wolałabyś mieszkać na wsi czy w dużym mieście?
Na wsi :) Mieszkam w dużym mieście i mnie to czasem denerwuje xd
Lubisz koty?
Bardzo ^^
Czy uważasz, że Rydel Lynch jest ładna?
Tak, Ryd jest ładna :D
Co lub kto motywuje Cię do pisania rozdziałów?
Praktycznie wszystko mnie do tego motywuje, ale nie zawsze :D
Czy krytyka zniechęca Cię do pisania?
Nie. To motywuje do poprawiania tego co według potencjalnego krytyka jest napisane źle.
Co myślisz o moim psie?


Co o nim myślę? Myślę, że to nie fair, że masz takiego super pieska a ja nie :c

Wiki R5er:

Wolisz psy czy koty?
Nie umiem wybrać ;)
Jakiej muzyki słuchasz (pop, rock, disco polo itd.)?
Słucham różniej muzyki. Ale zdecydowanie niezbyt lubię disco polo, metal i techno.
Jakie blogi poleciłabyś mi?
Jest mnóstwo blogów, które bym ci mogła polecić. Najchętniej odpowiadania na wattpadzie, ale nie o Raurze czy R5, ale o One Direction. Niezbyt lubię ich muzykę, ale opowiadania, które się o nich pisze często są bardzo ciekawe, pomysłowe i… zboczone xd
Czytasz jakieś młodzieżowe czasopisma? Jeśli tak to jakie.
Bravo ;D
Wolisz fast foody czy zdrową żywność?
Zdecydowanie zdrową :)
Piszesz rozdziały na bieżąco czy dużo czasu przed publikacją?
Ostatnio wcale ich nie piszę, zawiesiłam ten blog… Ale zawsze pisałam na bieżąco.
Jakie masz hobby (poza blogowaniem)?
Lubię grać w siatkówkę, jeździć na rowerze, czytać książki. Nałogowo, ciągle słucham muzyki. Nie wychodzę z domu bez telefonu i słuchawek :D
Gdzie najczęściej kupujesz ubrania (w markowym sklepie, na giełdzie, w sklepie z odzieżą używaną itd.)?
W sieciówkach.
Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jaki typ (przygodowe, romanse itd.).
Kocham czytać książki! Zdecydowanie są to romanse, ale inne typy też jeśli mnie odpowiednio zainteresują :)
Jak często wchodzisz na bloggera?
Ostatnio coraz rzadziej :c Nie mam na nic czasu…
Na jakich portalach społecznościowych (facebook, twitter, ask itd.) masz konta?
Twitter, ask.



Moje nominacje: 
Olga Lynch
Cherry ^^
Elmo
Alex Rover
Smile
Veronica Fenty
Tris Prior

Moje pytania:

1. Jest jakieś wydarzenie, które na zawsze zapadnie ci w pamięci? (jeśli tak to napisz)
2. Twoja ulubiona książka, która sprawia, że mogłabyś ją czytać milion razy zaczynając od dowolnej strony - końca, początku, środka?
3. Książka, która nie dość, że ci się nie podobała to jeszcze jest znana. (tytuł i autor)
4. Czy uważasz, że jeśli między partnerami jest duża różnica wieku to nie powinni ze sobą być?
5. Jaka piosenka sprawia, że masz ochotę iść tańczyć?
6. Hasło, które ludzie czasem rzucają na wiatr a dla ciebie ma ono dużą wartość?
7. Słuchasz czasem piosenek, w których podoba ci się melodia i rytm, ale nie znasz słów? (Podaj chociaż jeden tytuł)
8. Adresy 3 blogów, które według ciebie są najbardziej warte przeczytania.
9. Twoje ulubione perfumy.
10. O czym lubisz czytać w opowiadaniach? Jaki parring byś tam chciała?
11. Dlaczego twoim zdaniem ludzie są nietolerancyjni dla wyróżniających się zachowaniem, wyglądem czy ubiorem ludzi? Czy powinni coś zmienić w sobie czy nie?


----------------------------------

To tyle. No to tak... Szczerze to nie wiem co z blogiem xd Jutro idę zaliczać fizykę. Pierwszą część... Jestem kłębkiem nerwów i przez to nie umiem nic sklecić na bloga z one shotami, gdzie powinna się pojawić 3 część - I'll be you hero... Mam inny pomysł na niego. Zastanawiam się nad tym co zmienić, żeby łatwiej mi szło. Niby pracuję nad tym, ale do momentu kiedy nie zaliczę fizy (dwie części) to mam ograniczony dostęp do internetu. Po świętach zaliczam dynamikę, czyli drugą część xD Matko, nic dziwnego, że nie lubię fizyki. Pierwsza jest gorsza, więc trzymajcie kciuki. Zobaczymy co będzie dalej. Nie zanudzam i idę się uczyć. Do zobaczenia. Miejmy też nadzieję, że do szybkiego napisania


~Tinsley





12 komentarzy:

  1. Ojejusiu :(
    Trzymaj się Kochana! Wierze w Ciebie :* Dasz radę zaliczyć fizykę! Mi na szczęściej w szkole idzie dobrze, więc nie mam się czym przejmować, ale będę trzymać za Ciebie kciuki jutro aż do samego końca dnia! :) Jestem jednak zdania, że fizykę zdecydowanie powinni wycofać z programu nauczania. ._.
    PS Bardzo tęsknię za blogami... Jeśli dobrze zaliczysz fizykę, to szybko wstawiaj One-Shota, rozdział! Byle co, tylko żebym mogła coś TWOJEGO przeczytać, bo idzie ci to świetnie! *-*
    Pozdrawiam i trzymam kciuki! :*
    Wiem, że pokonasz tą durną fizykę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Postaram się nie zawieść <3

      Usuń
  2. Czy tylko ja nie należę do dobrze uczących się? (Szczerze mówiąc - szkoła mnie nudzi xD)
    Powodzenia na fizie! Ja też jej nie lubię, jest... trudna. Ale będzie dobrze, wierzę w ciebie!
    Wattpad? TAK, zboczone opowiadania to jest to (Hahah, ja już zaczynam być dziwna przez te opowiadania xD)
    Ja mieszkam w małym mieście - Kobyłce i jest mi tu dobrze ^^ (czy ty przypadkiem nie mieszkasz w Wawie? :D mogę cię pośledzić? xD)
    Dys ys di end (ten inglisz)
    Jeszcze raz powodzenia!
    ~Katharina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dobrze uczę xd Tylko wiecznie mam z tą fizyką problemy xd Ostatnio dostałam dwie 5. Moja mama stwierdziła, że to dlatego, ze zaczęłam się uczyć xDD Mój nauczyciel w pierwszej klasie był dziwny, ale ten z drugiej powinien iść do psychiatry O.O Jest kurde... Zachowuje się jak pedofil. Nie można się skupić na lekcji kiedy on się na ciebie patrzy jak... ciele na malowane wrota xd Nie łsyszałam jeszcze o tym mieście. Hahaha a mam 5 z geo xd Muszę porozmawiać z panią D. o kryteriach oceniana xD Hahahaha. Wiesz to wyszło jakbyś była pedofilem czy coś a przecież nie jesteś XD Chy-chyba... o.O
      Ale co mi tam xdd Możesz mnie pośledzić. :D
      Dzięki ^^ Mam nadzieję, że was nie zawiodę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od razu łatwiej jest się wziać gdy ma się wsparcie :) <3

      Usuń
  4. Dziękuję za odpowiedź na moje pytania :)
    Życzę Ci powodzenia na fizyce.
    Szczerze mówiąc, ja też nie lubię fizyki ;)
    Pozdrowionka :)
    Od Rikeroholic też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha xd To mam w tobie sprzymierzeńca? xD
      Nie masz za co mi dziękować, kochana :)
      To ja powinnam podziękować ^^
      Dziękuję <3
      Odyłam dla was ponownie pozdrowienia :) <3333

      Usuń
    2. Tak. Masz we mnie sprzymierzeńca ;)
      Tak przy okazji...
      Nominowałam Cię do TB. Szczegóły tutaj: http://r5-oneshoty.blogspot.com/2015/04/sex-on-fire-one-shot-tb.html
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  5. Okey, zupełnie nie wiem za to ta kolejna nominacja, tym razem od Ciebie, Tinsley.
    Nie pomyliło Ci się nic? Ha, w każdym razie dziękuję. twoje odpowiedzi przeczytałam, an pytania odpowiedziałam, może w końcu wezmę się za czytanie twojego bloga, bo wchodzę tu kolejny raz i nie mogę się zebrać, no.
    W każdym razie, pozdrawiam!
    Ah i powodzenia na fizyce. Fizyka to zło. Z czego zdajesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do TB- Telephone Blog.
    Szczegóły tutaj: http://maranor5story.blogspot.com/2015/03/tb.html
    ;*

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.