niedziela, 4 stycznia 2015

LBA! *.*

Cześć kochani! Witam was serdecznie po nowym roku. Wiem, że mam przerwę, ale czasem po prostu nie mogę się powstrzymać żeby nie wpaść na bloggera ^^ Czytam, ale nie piszę hahah xd No dobra. Zostałąm nominowana do LBA po raz PIERWSZY, więc nie mogłam tego minąć bo to dla mnie duże wyróżnienie, że aż 3 osoby mnie nominowały. Dziękuję Rikeroholic, Wiki R5er oraz Weronice Łacheckiej. Odpowiem na wszystkie 33 pytania haha. No to jedziemy kochani *,*


Pytania od Wiki R5er:

Jakie pary shippujesz?

Kocham Raurę przede wszystkim, to widać z resztą po tym o czym piszę oraz Rydellington. Podoba mi się też parring Dramione z potterowskich fanfiction, których jestem ogromną fanką. Przede wszystkim teych pióra Venetii Noks i Empati J I oczywiścei parring z moich najcudownjeszych, najwspanialszych „Pamiętników Wampirów” czyli Delena. Ian i Elena są moim ukochanymi aktorami oprócz kilku innych i chciałabym by byli razem w prawdziwym życiu tak jak pozostałe pary, które wymieniłam! Raura, Rydellington, Dramione i Delena.

Co Cię inspiruje?

W pisaniu? Wszystko! Muzyka, ludzie, filmy, książki, sytuacje, zmiana pogody, uczucia a także czerpię pomysły z innych opowiadań jednak nie wiedzieć czemu nigdy nie inspiruję się innymi opowiadaniami o Raurze… Nie wiem czemu, ale po prostu szanuję pracę innych i tylko niewielkie szczegóły są zaczerpnięte, lecz głownie są to właśnie filmy, książki i muzyka i ludzie.

Jaki rodzaj muzyki słuchasz?

Słucham najróżniejszej muzyki. Pop, rock, punk, metal, elektro house, muzyka klasyczna. Ale jeśli chodzi o ulubionych wykonawców/zespoły to na pewno R5, 5 Seconds Of Summer, All Time Low, Demi Lovato, Laura Marano, Victoria Justice i One Direction.

Jaki jest Twój ulubiony blog i jaki byś mi poleciła?

Mój ulubiony blog? O mój boże. Nie mam takiego. Kocham mnóstwo blogów np. Patki Cher, Delly Lynch, Pinki, Zwariowanej Alex czy też Clarissy Rodriguez i Isabelle Grace. O Raurze ci nie polecę, bo wszystkie są mega wyjątkowe, ale polecam fanfiction „Cień” o perkusiście 5SOS Ashtonie Irwinie <<kliknij>> które odniosło wielki sukces i jest tłumaczone na inne języki autorstwa Pauli Patrici oraz potterowskie fanfiki o Dramione <<kliknij>> autorstwa Venetii Noks a także fanfic o Hermionie Granger i Teodorze Notcie <<kliknij>> autorką którego jest Empatia. Są po prostu niesamowite! Każde warto przeczytania i po prostu cudowne!!! One mają wielki talent i mnóstwo fajnych pomysłów :)

Czy masz rodzeństwo?

Brata -,-

Spotkałaś/chciałabyś spotkać swojego idola?

Raz już spotkałam polską aktorkę, która była moją idiolką, ale chciałabym spotkać Lynchów i Ratliffa oraz chłopców z 5SOS *.* To moje największe marzenie.

Lubisz jadać w miejscach typu McDonald/KFC?

Omijam to szerokim łukiem. Nie lubię takiej „śmieciowej” żywności i nawet na szkolnej wycieczce zamiast kupić sobie Maca i frytki idę na lody czy jakieś ciastko do cukierni.

Jakie są twoje ulubione książki/filmy?

O! Kocham to pytanie *-* No więc. Za moją ulubioną książkę mogę uznać kilka, bo jest wiele wyjątkowych książek takich jak np. „Gwiazd naszych wina”, „Bransoletka”, „Bardzo biała wrona”, „Królewski list”, „Duma i uprzedzenie” oraz saga „Szeptem”. Ulubiony film? „Roztańczona historia kopciuszka” z Seleną Gomez (teraz wiesz Delly dlaczego tak kocham twojego bloga ^^) oraz „Czego pragną dziewczyny” z Amandą Bynes a także „Człowiek w żelaznej masce” z Gérardem Depardieu (Hahaha xd Obeliks) i „Legalna blondynka” z Reese Winterspoon

Co lubisz robić w wolnym czasie?

Spotykać się z przyjaciółmi, oglądać filmy, słuchać muzyki i czytać fanfiction o Raurze i Dramione ^^

Jaki jest Twój ulubiony deser?

Tiramisu oraz ciasto truskawkowe ^,^

Jakie jest Twoje hobby?

Bardzo lubię sport a najbardziej jazdę na rowerze oraz grę w badmintona *,*


Pytania od Weroniki Łacheckiej:


Ile obecnie macie blogów?


Haha xd To jest dobre pytanie ^-^ Żeby cię nie oszukać musiałam sprawdzić ;D Obecnie 5. Jeden usunięty, jeden zawieszony, jeden nierozpoczęty i dwa na bieżąco :D Nie dziwne, że zwiałam z blogosfery ^-^ Taki żart. No to co do pytania to mówię: 4. Usuniętego nie liczę…

Jakie polecacie książki?


Bardzo lubię fantastykę jak i romanse oraz książki detektywistyczne. Mi bardzo odpowiadają te klimaty ;)


Jaki jest wasz ulubiony sport?


Jeżdżę na rowerze, gram w badmintona, ale lubię również siatkówkę ^^

Macie jakiegoś zwierzaka?


Nieeee ;cc

Ulubiona wokalistka/wokalista?


Victoria Justice, Laura Marano oraz Ed Sheeran :)

Co chcecie robić w przyszłości?


Nie mam jeszcze planów, trochę to nich daleko, ale jednak blisko, bo tylko kilka lat… -,-

Jakie macie postanowienia noworoczne?


Nie obijać się. Zakończyć blog o Auslly i zacząć się uczyć na poważnie xd

Wasze największe marzenia to...?


Spotkać swoich idoli patrz pytanie Wiki „Spotkałaś/chciałabyś spotkać swojego idola?” ; ))

Ulubiony film?


Napisałam w odpowiedziach dla Wiki ^^

Co najbardziej cenisz sobie w ludziach?


Szczerość, lojalność i wierność

Co ci najbardziej w ludziach przeszkadza?

To, że są zapatrzeni w siebie oraz, że nie są tolerancyjni. To drugie najbardziej. Niech sobie patrzą tylko w swój nos, ale niech dadzą spokój innym oraz by nie krytykowali ludzi za to, że są inni. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób! ;)


Pytania od Rikeroholic:

Czy myślisz, że Rydellington rzeczywiście istnieje?

Chciałabym ^.^ Ale nie jest to potwierdzone. Ell i Delly muszą mi to dać na PIŚMIE, żeby uwierzyła.

Czy masz jakieś zwierzątko?

Nieeee ;cc

Gdzie się uczysz?

Gimbaaa xd


Czy lubisz śpiewać?


Fałszować haha xd Tak, śpiewam wszędzie xD Pod prysznicem, przy śniadaniu, przez sen xdd


Czy jesteś/byłaś/chciałabyś być wolontariuszką?


                Jestem i będę :)


Czy jakaś osoba jest dla Ciebie wzorem/autorytetem?


Tak, Ross.


Czy łatwo jest Cie urazić/zdenerwować?


Oj zdenerwować i owszem ^-^


Czy uprawiasz jakiś sport?


Czytaj wyżej ;D


Czy jesteś tolerancyjna wobec homoseksualistów?


Owszem. To też są ludzie. Sama się zastanawiamm co „chorego” jest w byciu homo, nie hetero. Ludzie mają do tego prawo i ja uważam, że to już ich wybór czy pociągają ich kobiety czy mężczyźni.


Czy masz swoje motto życiowe?


Nie kieruję się żadnym mottem, po prostu żyję chwilą i cieszę się ty co mam.


Czy jesteś jakiś blog, który byś mi poleciła do czytania?



Czytaj wyżej w odpowiedziach Wiki ^^


Moje pytania:

1. Masz ulubionego youtubera?
2. Jest jakiś film, który chciałabyś obejrzeć w 2015 roku? (Tak. Wiem, że większość czeka na Greya xD Co nie Delly & Alex? xd)
3. Ulubiony cytat z książki?
4. Jak masz na imię?
5. Jest kraj, który chciałabyś zwiedzić?
6. Od kiedy "przyjaźnisz" się z platformą Blogger.com? 
7. Jest jakaś rzecz, osoba, która napawa cię lękiem? 
8. Czy jesteś osobą, która szybko rezygnuje?
9. Jesteś w kimś zakochana?
10. Idealne imię (angielskie) dla chłopaka?
11. Czytasz mojego bloga?

Nominowani:

http://laura-vanessa-r5-i-reszta.blogspot.com/ / Pinki (Pekińczyk xD No co? To Delly pomysł...)
http://saysomethingraura.blogspot.com/ / Clarisse Rodriguez & Isabelle Grace

***

To tyle! Jeszcze raz dziękuję za nominację a nominowane proszę by odpowiedziały na moje pytania chodźby w wolnym czasie! :) Jestem ciekawa waszych odpowiedzi :) Rozdział we wtorek w godzinach wieczornych jak zwykłam je dodawać ^^ Dobrej nocki! :*






5 komentarzy:

  1. no to kochanieńka odpowiesz na więcej, bo zostałaś nominowała do Libester Blog Award ponownie. Więcej informacji u mnie:
    http://i-think-i-saw-you-raura-story.blogspot.com/2015/01/lba.html

    Czekam na rozdział i się doczekać nie umiem... A to, że pewnie szykujesz zamach Trzy w Jednym (ja, Klarysa i RaRa) cię WCALE NIE USPRAWIEDLIWIA ._____.
    pozdro
    ziemniakofel

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :) Odpowiem, jak znajdę odrobinę wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwww ♥️ Kochana!
    Odpowiem na nominację, kiedy będę w domu (kiedy będzie około 14.30 w PL) i szykuj się, bo znowu zostaniesz nominowana!!

    Ziemniak

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Tinka (hahahah) dziękuję za nominację.
    Chociaż moim postanowieniem było nie branie w tym roku udziału, to chyba jednak odpowiem na te pytania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LB po raz kolejny! 8-)

    http://im-the-next-supreme.blogspot.com/2015/01/lba.html

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.