sobota, 4 lipca 2015

POSZUKUJĘ BLOGÓW DO CZYTANIA/ MOŻE BYĆ TEŻ WATTPAD!

JEDNA SYGNATURA MI NIE STARCZYŁA, MUSIAŁBY BYĆ DWIE XD

© Monika4451
© Carllton

Nie wiem, po co piszę tego posta, ale mi się psychika sypie, odbija mi, no i mi się nudzi, ale to co innego.


Boże, ludzie na tt jest prawdziwy dramat XD
W polskich trendach królują hastagi:

#niechcemydiscopolonaesce
#JustinBieberSraWPolskimKiblu
#GdzieJestKutasHarryego
Wszystkie Belieber przerabiają zdjęcia Justina w photoshopie, a pod zdjęcie hastag "#JustinBieberSraWPolskimKiblu" BOŻE XDD
A Directioners organizują międzynarodowe poszukiwana zawartości spodni Harry'ego "#GdzieJestKutasHarryego" i pytanie o jego Hazzakondę. BOŻE, GDZIE JA ŻYJĘ?!
A ja?
A JA LEJE! C:
Belibers i Directioners to najlepsze fandomy świata, hahaha.
Bez obrazy, serio mówię. Komuś tu słoneczko przygrzało :')
Ale chociaż mi się humor poprawił xD

DOBRA, A TERAZ DO RZECZY!

BLOGSPOT/WATTPAD

Nudzi mi się. Chcę blogi do poczytania. Jeśli znacie takowe fajne blogi - nie musza być ff - lub macie link do fajnej historii na wattpadzie to ja bardzo chętnie. OBY NIE RAURA, NIE R5! Bo wtedy to stracę całkiem wenę. Nie mogę ciągle czytać tylko o tym. To tak jakby czytać o jednych i tych samych bohaterach książkę... I nie spamować linkami do Raury czy R5 w tym poście, bo obiecuję, że usunę taki komentarz!

ONE SHOTY razy 2
Mam - prawie - napisane dwa one shoty. Zbliża się jedna, ważna okazja i to zatrważająco szybko. Ale nic nie zdradzę. W związku z tym mam one shota i waszym zadaniem będzie odgadnąć na podstawie czego będzie, ale zanim ta okazja się nadarzy, przybędzie drugi one, który jako pierwszy wstawię. Ostatnio oglądam tylko to co jest takie "popjular" i wgl, więc leję oglądając amerykańskie produkcje.

"Gdzie to jest?
Co?
No... to.
*jakiś czas później*
Kondom utknął w mojej ******, nie mogę go zlokalizować.
Konkretna do bólu"
Nie wiem czemu, ale ten udawany szeksz mnie rozwalał :'))
A ten tekst:
"Jak tam panna młoda?
Jak królik z ADHD!"
Hahahahaha :')


Mam nadzieję, że spędzacie fajnie wakacje i nie macie czasu wbić na bloggera i tego czytać hahaha xd
One shot będzie jutro, albo w poniedziałek, bo chyba jutro jadę gdzieś XD Sama nie wiem, ale mama i brat chcą mnie chyba w kosmos wysłać za te śmianie się z królika z ADHD, haha. No i kupiłam sobie najnowszy singiel Demi na iTunes "Cool for the Summer" i mi się odechciało legalnego kupywania piosenek, więc dwa albumy Seleny przekonwertowałam sobie na mp3 z neta xD Mam "When the sun goes down", ale i tak go ściągnęłam, bo płyta jest porysowana ;-; Dobra, koniec zwierzeń. Chyba założę lifestylowego bloga i tam się będę wyżalać, że brat mi jedyną płytę jaką dostałam w prezencie zjebał ._.

Dla was Demi:


A ja się żegnam.
Do zobaczenia i miłego weekendu! xx

Wspomniałam, że nie cierpię życia, bo zepsuł mi się guzik do robienia screenów i ten do znaków zapytania :c
Czemu ja :cc


22 komentarze:

  1. W takim razie zapraszam do mnie xd
    http://harrmionehariet.blogspot.com/
    I życzę weny :D

    PS Fajna ta piosenka DD Lovato :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga:http://never--forget--who--you--are.blogspot.com/?m=1
    Nie bój się tu nie występuje nikt z R5 i nie ma Raury. Więc możesz wejść i zobaczyć.
    Całuski :*
    ~ Pinni

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam też i do mnie. Dziś był dodany nowiutki rozdział.
    muzyka-w-naszych-sercach-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba musisz wytłuścić czcionką wiadomość, gdzie piszesz, że nie poszukujesz blogów z R5 i Raurą. :D
    Pozdrawiam i czekam na następną notke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tin, wyszukaj sobie na wattpadzie Stars. Na pewno ci się spodoba, mówię ci. Ja umarłam kilka razy, czytając to, naprawdę warto. Jeszcze cudowne cytaty Sky *.*
    Ale to już sobie sama przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fake Boyfriend jest dobrym ff o Herim i Crystal
      Naznaczona
      (Not) Exactly
      Teen Idle
      Miłej lektury ;)

      Usuń
    2. Można na tobie polegać ^^ :*

      Usuń
    3. Pewnie, że można ;) jak będziesz kiedyś chciała jeszcze jakieś ff, to jak będę czytać jakieś nowe napiszę ci ;)

      Usuń
    4. Będę walić do ciebie jak w dym :D

      Usuń
    5. Aha, no i jeszcze jedno. Podasz mi swojego tłajtera? ♥

      Usuń
    6. Of course :D oto mój tłajter: @little_tinsley xD

      Usuń
    7. Dziękuję :D

      Usuń
  6. Love, Rosie.... Ten film po prostu.... Czemu nie ma takich więcej???

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj stary, zakończony, okropny, o 1D xd jeśli bedzie ci sie naprawde nudzic, to wbijaj :-P
    Weny życze i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi net laguje, zapomnial o linku xd nadzieja-jestzawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrowienia z Władysława ode mnie i Wiki R5er :)
    Niestety nie znam żadnych takich blogów. Chyba, że o Rydellington to się nie liczy jako R5 ;)
    Pierwszy cytat z Love, Rosie. Drugiego nie kojarzę...
    Czekam na nowe rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba cytaty są z Love Rosie :)
      Drugi to scenka przed ślubem Rosie i Gregga :D
      Dziękuję za pozdrowienia :)
      Życzę miłych wakacji i odpoczynku <3

      Usuń
  10. http://Fast-and-furious-story.blogspot.com/-moze cie zaciekawi

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.wattpad.com/story/41404779-mrok-~-calum-hood
    To ja zapraszam do siebie! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie nie wpadniesz bo blogów podesłali ci za dużo. U mnie tylko 3 rozdziały no ale długie wiec zapraszam https://www.wattpad.com/139310639-anio%C5%82-z-kamienia-prolog Może wpadnieszi zostawisz coś po sobie :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.