piątek, 12 czerwca 2015

Spóźnialska ałtoreczka xD

Rozdział 3 na Illusion Love ---> klik 

Puk, puk. Tu spóźnialska.  Hej, hejcia, no cześć! ;) Długo mnie nie było, ale pisałam pod rozdziałem 12, że zepsułam kabel od kompa. Obiecałam, że wrócę w połowie czerwca. Wróciłam, ale tylko po to by zaznaczyć, że na rozdział 13 będziecie musieli poczekać... :c Niecałe pół godziny temu (edit: około godziny osiemnastej, pisanie tej notki dużo mi zajęło - z przerwami) dostałam kabel i nie zaczęłam pisać rozdziału. Niestety. Martwi mnie mała ilość komentarzy pod poprzednim rozdziałem :cc Mam nadzieję, że to dlatego, że nie chce wam się komentować, bądź nie możecie a nie, bo ja gorzej piszę. Teraz czeka mnie nadrabianie zaległości na bloggerze, bo 3 tygodnie nieobecności zrobiły swoje.
Hmm, chyba powinnam też zaznaczyć, że bardzo bardzo bardzo się cieszę z faktu, iż do obserwatorów bloga dołączyły 3 osoby :) Jest mi niezmiernie miło i witam je w gronie obserwatorów - mam nadzieję, że nie zawiodą się jakością tego opowiadania. Jednak nawet to nie zmienia faktu, że nawet nie zaczęłam pisać rozdziału, a rok szkolny trwa. Możecie się spodziewać rozdziału dopiero po zakończeniu roku szkolnego. Ogólnie to muszę też powiedzieć, że aktualnie czekam na szablon od Moniki 4451, z szabloniarni Wonder Templates. Mamy kontakt gg, więc miałam przyjemność widzieć już dwie wersje kolorystyczne nagłówka co wprawiło mnie w naprawdę dobry nastrój - uwierzcie, że sama nie wiedziałam, który jest ładniejszy. Po prostu magia, tego co robi Monika nie można nazwać inaczej. Chcę też najpierw napisać część 4 - I'll be your hero, na bloga z OSami, ponieważ przeciągam tego OSa od lutego - czy coś w tym stylu - i chcę chociaż jeden swój projekt zamknąć. Mam nadzieję, że rozumiecie :) Zakochałam się w All Time Low i teraz nie rozumiem swojej wcześniejszej pogardy względem indie rocka i punku... Heh xD Nie gniewajcie się, postaram się by rozdział by emocjonujący. Nawet już pewną scenkę napisałam jakiś czas temu - teraz każdy domyśla się jaką - i myślę, że ogólnie fajnie go sobie rozplanowałam. Ej, mam pytanie? Oglądał ktoś teledysk do coveru Matty'egoBRaps i Ivey Meeks do "Blank space"? Bo mi się podoba ^^ Nawet sobie ściągnęłam tę piosenkę w ich wykonaniu. Matty fajnie rapuje jak na dwunastolatka :) No to tyle xd Zasypałam was głupotami, piosenkami i pustymi obietnicami, z których pewnie się nie wywiążę, ale trzymajcie kciuki. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze skomentuje rozdział dwunasty - klik - bo był dosyć przełomowy, Laura zrozumiała, że Ross to ktoś więcej niż tylko nauczyciel... Trzynasty z natury jest pechowy, u mnie będzie takim punktem kulminacyjnym. Wydarzy się wiele, oj wiele. Być może zbyt wiele. Na razie to tylko plany, bo teraz dopiero zaczęłam pisać, ale wcielę je w życie - jeśli nie w tym, to w następnym rozdziale - i mam nadzieję, że z dobrym skutkiem. Po tak obszernej notce - a przynajmniej taka się wydaje - żegnam się piosenką. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca tej notki, a także, że skomentujcie ją bym wiedziała, że przeczytaliście. Dziękuję, że jesteście, tak długo, i że dotrwaliście aż do tego momentu. Mam także w planach niespodziankę z myślą o jednej z blogerek. Nie chcę zapeszać, bo nie chcę zapeszać, ale jeśli mi się uda to niedługo ją dodam :) Do napisania przy trzynastce, Tin xx


11 komentarzy:

  1. Przeczytałam, życzę powodzenia w szkole oraz w pisaniu i będę czekać na kolejny rozdział ^^

    ~JuLien :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3 Tobie również życzę powodzenia w pisaniu jak i również w szkole! :D

      Usuń
  2. Tylko ja mam wrażenie, że wszyscy przestali pisać? ;( Nie chodzi mi konkretnie o Ciebie, ale jeśli już jakaś blogerka doda posta to o tym, że usuwa blogi -_- (tak wiem, sama lepsza nie jestem). Ale no kurcze... nie mam już co czytać xD
    Czekam z niecierpliwością na rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestałam pisać. W sumie niedługo, bo pierwszego sierpnia minie rok jak piszę. Jak ten czas leci. Nie zamierzam cię oceniać, droga Ruby, ponieważ usunęłam już 4 blogi (jeden nawet nie ujrzał światła dziennego - a przynajmniej opowiadanie) i wiem, że to może denerwować czytelnika, ale bardzo szybko nudzi mnie jakaś historia i jak nie chce mi się jej pisać to ją usuwam. Aż dziwne, że Teacher przetrwała od października o.O I że aż dwanaście rozdziałów napisałam. Ja czekam na to aż będę wam mogła go wstawić, bo jak na razie to dopiero zaczęłam pisać :/

      Usuń
  3. Przeczytałam całą notkę :)
    Ciekawe o której bloggerce myślisz...
    Pozdrawiam i czekam na rozdział 13 <3
    Pozdrowionka od Rikeroholic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz o której ^^
      Hahaha, chciałabym ci powiedzieć, ale nie mogę.
      Tylko tyle, że myślę aż o dwóch (uśmiech wszystkowiedzącej Tinsley) blogerkach, ale dla zmyłki miało być, że o jednej XD
      Dziękuję i odsyłam pozdrowienia dla kochanej Rikeroholic :) <3

      Usuń
  4. Czytałam całą notę
    Czekan na next
    Weny życzę xd

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MNIE MOTYWUJĄ DO DALSZEGO PISANIA, WIĘC JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ TO SKOMENTUJ!!! TO DLA CIEBIE CHWILA, DLA MNIE SZEROKI UŚMIECH.